Meie esimesed mudelid
Tutvuge Fiati unustamatute, kõige sümboolsemate ja esinduslikumate mudelitega.

S61 - 1908
20. sajandi esimesel kümnendil levis kiiruspalavik üle kogu maailma ja just selles tugevas sportlikus vaimustuses sündis kahekohaline võidusõiduauto Fiat S61 Corsa.

Topolino - 1936
Kui Fiat 500 1936. aastal turule toodi, oli see maailma väikseim masstoodanguna toodetud auto. Oma kaunite kujude ja suuruse tõttu kutsus avalikkus seda "Topolinoks".

600 - 1955
1955. aastal esitletud 600 tähistas 1950. ja 1960ndatel väikeste praktiliste autode müügiga Fiati massmotoriseerimise algust. Tänu tasuvusele oli selle edu peaaegu kohene – päevas toodeti 1000 mudelit.

500 - 1957
Fiat esitles Nuova 500 mudelit 1957. aastal, mille peamine eesmärk oli asendada Fiat 500 Topolino. Edukalt 600-lt pärit uute tehnoloogiatega täiustatud 500-l oli koormat kandev monokokk ja üleulatuv tagamootor ning kompaktne õhkjahutusega kahesilindriline mootor, mis oli Fiati jaoks uudne.

Dino - 1966
Maranello dünastia ja Lingotto vahelise kokkuleppe tulemusel sündinud Fiat Dino töötati välja tavalise autona 1960. aastate keskel. Selle erinevus: Ferrari 1987 cm³ V6 mootor, mis suudab toota 160 hobujõudu pöörlemiskiirusel 7500 p/min.

127 - 1971
127 oli osa Fiati kompaktautode ümberkujundamisest moodsateks mudeliteks. Disainitud olema tugev, tõhus ja suurepärane ning aidates vähendada kütusekulu, pakkus mudel kaasaegseid jooni, lahendusi ja lisaruumi valges reisijateruumis.

126 - 1972
Agar ja parkimiskohtadel ületamatu 126 jätkas Fiati autode traditsiooni, mis on kõigile käeulatuses. 1972. aastal turule toodud mudel jagas oma teljevahet ja suuremat osa Fiat 500 paigutusest ning sellel oli muudetud, veidi suurem kere koos parema turvalisuse ja siseruumiga.

Panda - 1980
Alates esmakordsest ilmumisest 1980. aastal on toodetud üle 7,5 miljoni Panda, mida peetakse koos 500-ga Itaalia par excellence tarbesõidukiks, saates noori ja peresid nende eluteel.

UNO - 1983
Mugav, šikk, ökonoomne ja kiire – need olid omadussõnad, millega määratleti selle 1983. aastal turule tulnud 2-mahulise super-mini mudeli põhimõisteid. Mudelil oli kena kõrgus, oma suuruse kohta suurepärane siseruum ja ruudukujuline kere.
Fiat aja jooksul
Osa meie identiteedist peitub igas meie logos. See on aastakümnete pikkune ajalugu ja areng. Lisateavet leiate siit.

1899
Uue asutatud ettevõtte identifitseerimiseks otsustasid üheksa asutajapartnerit paigaldada oma esimestele mudelitele rokokoo stiilis vaskse vildikohvri, millele oli käsitsi graveeritud ettevõtte täisnimi.

1904
Umbes kümme aastat pärast esimese logo ilmumist, mis langes kokku juugendstiili liikumise kasvuga, otsustas Fiati juhtkond seda uuendada ovaalse kujuga, muutes selle ovaalseks ja lisades stiliseeritud graafilisi elemente.

1921
Võidusõidu maailmaga seotud taust tõi kaasa lihtsama ja otsesema logo kasutuselevõtu, mis esmakordselt ilmus 1921. aastal 801 Corsa mudelil – esimesel sõjajärgsel Fiat Grand Prix autol.

Restoreerimine
Usaldage oma auto remondiks, varuosade vahetamiseks ja taastamiseks meie tehniliste ekspertide oskuslikesse kätesse.

Sertifitseerimine
Sinu klassikaline Fiat väärib iga detaili hindamist. Autentsussertifikaat garanteerib teie auto originaalsuse ja rõhutab selle väärtust.

Avastage meie tooted
Meie aksessuaaride valik on elegantne – ja keskkonnasõbralik. Tänu hoolikale materjalivalikule on kõik meie aksessuaarid väärtuslikud ja erilised.